Avansul tehnologiei și digitalizarea precoce au impus în mod rapid schimbări în multe industrii, în special în domeniul financiar. În urma pandemiei, multe companii au început să se recalibreze și au început să evolueze, accelerând dezvoltarea digitală prin intermediul unor noi modalități ce au ca scop simplificarea proceselor.
Companiile din sectorul financiar merită o atenție mai detaliată, întrucât digitalizarea a devenit în ultima perioadă o prioritate tot mai mare atât pentru companii, cât și pentru persoanele fizice. Un avantaj pe care îl oferă sporirea proceselor financiare îl reprezintă flixibilitatea desfășurării activităților din cadrul companiei în orice moment în care clientul are nevoie, dar și o mai bună funcționare internă. Îți atașăm mai jos principalele avantaje pe care le oferă această schimbare, dar și câteva moduri prin care poți și tu să beneficiezi de acestea!
Beneficiile digitalizării în sectorul financiar
Sectorul financiar are parte de o accelaratie semnificativă în ultimii ani din punct de vedere al creșterii organice și al digitalizării. Atât băncile, cât și IFN-urile apelează la tehnologia financiară pentru a beneficia de planuri strategice și procese mai ușoare de implementare ce pot crește capabilitatea companiilor pe termen lung.
Pe lângă măsurile adoptate la nivel intern de către companii, consumatorii adoptă și ei alternative digitale în fața serviciilor tradiţonale. Cele mai utilizate servicii și produse financiare digitalizate sunt aplicațiile și serviciile online de banking, plățile cu telefonul mobil, ceasul smart sau direct din aplicațiile online de pe telefonul mobil. Dezvoltarea rapidă și accelerată a domeniului financiar are un impact major a plăților electronice.
O reconsolidare a operațiunilor aduce cu sine schimbări pozitive în procedurile interne, dar și serviciilor și produselor oferite clienților. Pe măsură ce tot mai multe bănci și IFN-uri adoptă procese, măsuri și instrumente financiare moderne, riscurile și deficiențele în activitate sunt tot mai reduse.
De asemenea, câteva dintre principalele avantaje sunt și următoarele:
Reducerea erorilor – Lipsa greşelilor de scriere, a datelor vechi nesigure, a link-urilor incorecte și a altor probleme conexe reprezintă o îmbunatățire semnificativă atât pentru angajaţi, cât și pentru clienți. Trecerea către partea digitală oferă o siguranță mai mare atât a datelor, cât și a rapoartelor. Rezultatul constă în reducerea erorilor și o mai bună organizare a proceselor în conformitate cu reglementările financiare și cerințele legislative din prezent;
Consolidarea siguranței datelor – Securitatea cibernetică are legătură în mod direct cu securitatea informațiilor clienților și a datelor financiare sensibile. Un sistem care prioritizeaza securitatea informațiilor este necesar într-o instituție bancară pentru o gestionare eficientă și o siguranță optimă a datelor pe care le deține;
Performanțe crescute – Simplificarea proceselor și procedurilor ajută la simplificarea managementului și la eficientizarea proceselor interne. În plus, transformarea digitală oferă mai mult sprijin echipelor financiare, în timp ce munca este uşurată și operațiunile mai eficiente. Astfel, vorbim despre produse și servicii inovatoare, acces facil pentru clienți la produsele și serviciile oferite, operare agilă și totul direct de pe calculator sau telefonul mobil. Principalul scop este reducerea costurilor și oferirea de operațiuni bancare mai eficiente.
Creditele rapide online cresc în popularitate în fiecare an
Siguranța datelor, confortul și lipsa interacțiunii cu operatorii financiari fac ca popularitatea creditelor rapide online să crească în rândul clienților tot mai mult în ultima perioadă. În plus, clienților li se oferă costuri reduse, comisioane mai mici, dar și credite mai ieftine și mai sigure!
În comparație cu creditele în rate, acestea oferă șanse mai mari de aprobare, rambursare anticipată fără costuri, dar și programe de fidelitate. De asemenea, este mai ușor de obținut și de gestionat, oferind o flexibilitate mult mai mare. Piața creditelor a avut parte de o accelerație dinamică, întrucât procesele de digitalizare au trecut prin transformări majore în mod accelerat, acest lucru având ca rezultat și creșterea în popularitate a creditelor online în rândul clienților.
Ferratum Bank acordă o atenție aparte tehnologiei și proceselor de digitalizare, oferind sprijin și servicii bancare eficiente și la îndemăna clienților. Punem la dispoziție un proces simplu de creditare, transparent și cu condiții foarte simple. Clienții care doresc să aplice pentru un astfel de credit rapid au la dispoziție un chestionar online pe care îl pot completa direct de pe site, iar în urma aprobării cererii, aceștia vor putea intra în posesia banilor în cel mai scurt timp posibil.
Alege linia de credit pentru o creditare flexibilă și responsabilă
Linia de credit îți oferă posibilitatea de a accesa suma de bani de care ai nevoie, oricând ai nevoie! Este o soluție rapidă care se adresează tututor celor care își doresc o flixibilitate financiară suplimentară. Indiferent care este nevoia ta, Ferratum Bank iți pune la dispoziție o soluție financiară avantajoasă, flexibilă și 100% online.
Procesul de creditare este unul rapid, iar tu poți solicita deschiderea unui linii de credit în câteva minute de pe telefonul tău mobil, de oriunde te-ai afla. Tot ce trebuie să faci este să alegi suma dorită și completezi datele din formularul de credit online și gata! Echipa Ferratum Bank funcționează având ca bază principiul creditării responsabile, astfel că pentru a te hotări ce sumă dorești să accesezi, îți punem la dispoziție calculatorul nostru de credit pentru a analiza minimumul de plată lunar și ce te avantajează.
Suma minimă de plată lunară va fi calculată în funcție de suma de credit pe care o retragi. Spre exemplu, dacă nu ai retras bani din linia de credit, nu vei avea nimic de plată ca și minim de plată lunar. Astfel, avantajul principal este că plătești doar pentru ce utilizezi! Acest lucru oferă siguranța faptului că împrumutul nu devine o povară financiară, iar tu te vei bucura de o creditare responsabilă!
Pe măsură ce tehnologia avansează și devine din ce în ce mai accesibilă, întreagă interacţiune cu clienții se va îmbunătăți semnificativ, iar procesele de creditare vor deveni din ce în ce mai facile.